Tere!
Tere!
Mina olen Marlen. Turundusnõela asutaja ja
turundusstrateeg.
Kõigepealt tahan sind tänada, et otsustasid klikkida ja
siia lehele tulla.
Juhhei!!! Väga lahe, et siin kohtume!
Kui sa oled meie veebilehel jõudnud juba pisut ringi vaadata,
siis oled ilmselt märganud, et ma räägin siin "meie" vormis. Võib
olla oled isegi mõelnud...
Miks ta seda teeb?
Vastus on tegelikult üsna lihtne.
Erinevad turundusprojektid nõuavad mitmete koostööpartnerite,
erialaspetsialistide ja klientide kaasamist. Mina isiklikult olen veendunud,
et kõige tõhusamad koostöösuhted tekivad nende inimeste vahel, kes jagavad sarnaseid
väärtuseid ja maailmavaadet. Seetõttu räägingi meie kõigi nimel, kes
usuvad, et kvaliteetne turundussisu eeldab sügavat arusaamist sihtturust,
soovi mõista oma klienti ning valmisolekut leida ja pakkuda talle ainult parimaid
lahendusi.
Minu erialasest kvalifikatsioonist ja kogemustest saad
lugeda, kui kerid lehel pisut allapoole. Aga enne tahad ilmselt teada...
Mida TURUNDUSNÕEL tähendab ja mis lugu selle taga peitub?
Kõik sai alguse 2020ndal aastal produktsiooniettevõttest Brandflix, kus
keskendusime peamiselt videosisu loomisele ettevõtete sotsiaalmeediate jaoks.
Ühel hetkel hakkasin märkama huvitavat mustrit.
Panin tähele, et ettevõtjad jagunesid kahte leeri.
Ühes leeris olid ettevõtjad, kes tegutsesid selge plaani järgi
ja teadsid täpselt, milliseid turunduseesmärke loodav sisu neil saavutada aitab.
Teise leeri moodustasid ettevõtjad, kes polnud veel päris
täpselt oma kliendiprofiile välja joonistanud ega teadnud, kuidas peaks kõlama
nende tuumiksõnum, mille ümber turundussisu luua.
Kuna põhjaliku turundusplaani väljatöötamisele kulub orienteeruvalt paar-kolm kuud ja sõltuvalt valdkonnast võib see ettevõttele maksta mitmeid kümneid tuhandeid eurosid, polnud mitte kuidagi võimalik sellist suuremahulist tööd vahetult enne kampaaniasisu loomist ette võtta. Samas ei olnud otstarbekas luua turundussisu ka pelgalt ärategemise pärast või sellepärast, et mõni konkreetne formaat oli parajasti populaarne. See pani mõtlema...
Kuidas teha nii, et kõik ambitsioonikad ettevõtted saaksid luua ja avaldada ainult sellist turundussisu, mida neil päriselt vaja on ja mis neil päriselt aitab tulemusi saavutada?
Siis sähvatas mulle idee!
Seega mõtlesin, miks ma ei võiks kokku panna turundusplaani koostamise juhendit mis õpetab neid täpselt välja selgitama:
Voila.
Tundus, nagu oleksin leidnud heinakuhjast nõela. Turundusnõela.
Oli selge, et vana nimi (Brandflix) uut suunda enam ei toeta ja nii tegime 2023. aasta sügisel rebrändingu. Uueks nimeks sai, üllatus-üllatus....
TURUNDUSNÕEL.
Minu jaoks tähendab turundus teekonda, millel on selge sihtpunkt. Ma usun, et terav taip, selged sõnumid ja täpne sihtimine on tänapäeva ambitsioonika turundaja top 3 hädavajalikku omadust.
Ja seda TURUNDUSNÕEL sümboliseeribki.
Kui oled minuga nõus, siis on meil midagi ühist.
Olenemata sellest, kas tulid siia uut koostööpartnerit otsima, uusi teadmisi ammutama või...
sattusid siia hoopis puhtjuhuslikult...
Kui otsid turundusnõela, siis...
sa oled täiesti õiges kohas!