Write your awesome label here.

Tere! 

Tere! Mina olen Marlen. Turundusnõela asutaja ja turundusstrateeg.

Kõigepealt tahan sind tänada, et otsustasid klikkida ja siia lehele tulla.

Juhhei!!! Väga lahe, et siin kohtume!

Kui sa oled meie veebilehel jõudnud juba pisut ringi vaadata, siis oled ilmselt märganud, et ma räägin siin "meie" vormis. Võib olla oled isegi mõelnud...

Miks ta seda teeb?

Vastus on tegelikult üsna lihtne.

Erinevad turundusprojektid nõuavad mitmete koostööpartnerite, erialaspetsialistide ja klientide kaasamist. Mina isiklikult olen veendunud, et kõige tõhusamad koostöösuhted tekivad nende inimeste vahel, kes jagavad sarnaseid väärtuseid ja maailmavaadet. Seetõttu räägingi meie kõigi nimel, kes usuvad, et kvaliteetne turundussisu eeldab sügavat arusaamist sihtturust, soovi mõista oma klienti ning valmisolekut leida ja pakkuda talle ainult parimaid lahendusi.  

Minu erialasest kvalifikatsioonist ja kogemustest saad lugeda, kui kerid lehel pisut allapoole. Aga enne tahad ilmselt teada...

Mida TURUNDUSNÕEL tähendab ja mis lugu selle taga peitub?

Kõik sai alguse 2020ndal aastal produktsiooniettevõttest Brandflix, kus keskendusime peamiselt videosisu loomisele ettevõtete sotsiaalmeediate jaoks.

Ühel hetkel hakkasin märkama huvitavat mustrit.

Panin tähele, et ettevõtjad jagunesid kahte leeri.

Ühes leeris olid ettevõtjad, kes tegutsesid selge plaani järgi ja teadsid täpselt, milliseid turunduseesmärke loodav sisu neil saavutada aitab.

Teise leeri moodustasid ettevõtjad, kes polnud veel päris täpselt oma kliendiprofiile välja joonistanud ega teadnud, kuidas peaks kõlama nende tuumiksõnum, mille ümber turundussisu luua.

Kuna põhjaliku turundusplaani väljatöötamisele kulub orienteeruvalt paar-kolm kuud ja sõltuvalt valdkonnast võib see ettevõttele maksta mitmeid kümneid tuhandeid eurosid, polnud mitte kuidagi võimalik sellist suuremahulist tööd vahetult enne kampaaniasisu loomist ette võtta. Samas ei olnud otstarbekas luua turundussisu ka pelgalt ärategemise pärast või sellepärast, et mõni konkreetne formaat oli parajasti populaarne. See pani mõtlema...

Kuidas teha nii, et kõik ambitsioonikad ettevõtted saaksid luua ja avaldada ainult sellist turundussisu, mida neil päriselt vaja on ja mis neil päriselt aitab tulemusi saavutada?

Siis sähvatas mulle idee!

Viie aasta jooksul turundusstrateegina töötades olin varasemalt loonud väikeettevõtetele turundus- ja strateegiaplaane, mis neid edukalt suunasid.

Seega mõtlesin, miks ma ei võiks kokku panna turundusplaani koostamise juhendit mis õpetab neid täpselt välja selgitama:

• Mida nad tahavad turundada
• Kellele nad tahavad turundada
• Kuidas nad tahavad turundada
• Ja MIKS neil on vaja seda turundada

Kui kõigil ambitsioonikatel ettevõtjatel on praktiline turundusplaan tagataskust võtta, siis nad teavad alati väga täpselt, millist turundussisu neil on tarvis toota ning milliseid eesmärke see neil aitab saavutada.

Voila.

Tundus, nagu oleksin leidnud heinakuhjast nõela. Turundusnõela.

Oli selge, et vana nimi (Brandflix) uut suunda enam ei toeta ja nii tegime 2023. aasta sügisel rebrändingu. Uueks nimeks sai, üllatus-üllatus....

TURUNDUSNÕEL.

Minu jaoks tähendab turundus teekonda, millel on selge sihtpunkt. Ma usun, et terav taip, selged sõnumid ja täpne sihtimine on tänapäeva ambitsioonika turundaja top 3 hädavajalikku omadust.

Ja seda TURUNDUSNÕEL sümboliseeribki.

Kui oled minuga nõus, siis on meil midagi ühist.

Olenemata sellest, kas tulid siia uut koostööpartnerit otsima, uusi teadmisi ammutama või...

sattusid siia hoopis puhtjuhuslikult...

Kui otsid turundusnõela, siis...

TERE TULEMAST

sa oled täiesti õiges kohas!
Võta kohe ühendust
ja astu esimene samm!
Tutvu teenustega
 ja tee oma plaan teoks! 
Uuri blogi
ja ammuta uusi teadmisi!

Siin saad aimu kes ma olen ja mida teinud olen ⤵

Mitmete maailma tippekspertide seas olen end koolitanud näiteks Tai Lopezi juures, keda Entrepreneur Magazine nimetas nr1 sotsiaalmeedia turundajaks, Grant Cardone Sales Universitys, keda Forbes Magazine on nimetanud nr1 turundajaks ning endise Hollywoodi arendusjuhi ja story coach Anne Helmstadter´i juures. Igapäevaselt hoian end valdkonna teemadega kursis Adworld platvormi kaudu. 

Turundamiseni!
-Marlen
Created with